Google Ads hirdetések egyedülálló feltételekkel

E-kereskedelmi partneredként segítünk webáruházadba vásárlókat terelni és több bevételt generálni, hogy vállalkozásod dinamikusan tudjon növekedni.

Érdekel

Mi az a Google Ads by Shoprenter? 

E-kereskedőként Te tudod a legjobban mennyire fontosak a hirdetések. Azonban ezek egyre bonyolultabbak és drágábbak.
Google CSS Premium Partnerként egy olyan szolgáltatást fejlesztettünk, amellyel levesszük a Google Ads terhét a válladról. 

Gyors beüzemelés

A beállítás gyors és rugalmas, így rövid idő alatt elindíthatóak a hirdetéseid.

0-24 ellenőrizhető 

Folyamatosan ellenőrizheted kampányaid teljesítményét a Shoprenter webáruházadban. 

Bevétel alapú díjazás

Ha Te nem jársz jól, akkor mi sem.  Az első perctől kezdve tudatosan, egy közösen meghatározott költséghányad
figyelembe vételével dolgozunk.

i

Mennyibe kerül? 

Hogy működik a szolgáltatás? 

Foglalj időpontot konzultációra
Az ingyenes kozultáción felmérjük a webshopodban rejlő hirdetési lehetőségeket.

1

2

Elvégzünk minden technikai beállítás
és indulhatnak is a kampányok.

3

0-24 követheted az eredményeket 
közvetlenül a Shoprenter admin felületén.

4

Elkezdődik a fiókod optimalizálása. 
Segítjük az algoritmusok betanulását min. 3 hónapig.

Nincs telepítési díj, Nincs fix havi díj

A hirdetésekre elköltött összeg 12%-át számlázzuk ki szolgáltatási díjként.

Pl.: ha 150.000 Ft-ot költesz, akkor a mi díjunk 18.000 Ft/hó. A minimum havi hirdetési költség 150.000 Ft és ennek a 100%-t a te hirdetéseidre fogjuk költeni.

Érdekel

Nincs bizonytalanság

Mindig mindenről tájékoztatást adunk és segítünk a felmerülő kérdéseidben.

Konzultációt foglalok

Miért válaszd a Google Ads by Shoprenter-t? 

A számodra leghatékonyabb hirdetési stratégia

Shopping, Performance Max (PMAX), DSA… mindig a piacodon leghatékonyabb hirdetési típusokat használjuk.

20%-kal nagyobb elérés 

Ha a szolgáltatásunkon keresztül hirdetsz, akár 20%-kal több embert érsz el.

Utólagos fizetés 

Nem kell kártyaadatot megadnod vagy előre feltöltened a fiókodat, elég csupán akkor fizetned, miután már realizáltad a bevételeket 

Célunk a megtérülés

Célunk, hogy a webáruházadba vásárlókat tereljünk és több bevételt generáljunk. 

Ennek fényében optimalizáljuk a hirdetéseket is. Ha a kampányaid jól teljesítenek, többet fogunk költeni, hogy több bevételre tehess szert. Azonban, ha a magasabb költéssel nem jön a várt mértékű plusz bevétel, akkor a különbözetet NEM kell kifizetned.

Szakértői segítség 

Fontosnak tarjuk, hogy mindent érts, hogy mi, mikor, miért történik, valamint hogy egyértelműek legyenek számodra a mért mutatók is. Ebben bármikor kérheted szakértőnk segítségét.

Érdekel

Gyakran ismételt kérdések

Bankkártyával vagy banki átutalással kell fizetni?

A megrendelést követően díjbekérőt állítunk ki számodra, melyet banki átutalással vagy bankkártyával is teljesíthetsz.

Milyen esetekben lehet igénybe venni a kedvezményt?

Az ajánlat csak azokra az ügyfeleinkre vonatkozik, akiket erről e-mailben tájékoztattunk és csak arra webáruházra érvényes, melyet az említett levélben feltüntettünk.

Mikor és hogyan kapom meg a csomaghoz járó bónuszt? 

Az Ecommerce Expo videókhoz való hozzáférést a díjbekérő kiegyenlítésétől számítva 8 munkanapon belül e-mailben fogjuk kiküldeni számodra a Megrendelő e-mail címére. Az Ecommerce Expo belépőjegyedet pedig a 2023-as esemény előtti napokban fogjuk az űrlapon megadott adatokra kiküldeni.

Mennyi időm van kifizetni a megrendelt csomagot?

ÁSZF-ünk értelmében a díjbekérőn feltüntetett összeget 8 napon belül kell átutalni a Shoprenter bankszámlájára (bankkártyával is teljesíthető a díjbekérő), de érdemes minél előbb kifizetned a csomag árát, hogy hamarabb hozzájuthass a bónuszokhoz is.

Visszamondhatom a megrendelésem, ha meggondoltam magam?

Igen, ebben az esetben kérjük jelezd az erre vonatkozó igényedet annak a kollégánknak, akitől a díjbekérőt megkaptad.

© 2024 Shoprenter Kft.     |    Minden jog fenntartva.   

Amennyiben szeretnéd igénybe venni a Google Ads by Shoprenter szolgáltatást, akkor töltsd ki az űrlapot és felkeresünk, hogy időpontot  egyeztessünk egy ingyenes online konzultációra.

Indítsd el a videót és bemutatjuk a szolgáltatás részleteit bővebben 

Időpontfoglalás

Varga Henriett - rattan24.hu

„Számomra azért volt fontos, hogy segítséget kapjak SEO és Ads szempontból, mert túl sok a változás, mind Google, mint ügyfél terén is. Ez egy másik szakma.  Túl rohanó világ van sajnos ahhoz, hogy mindent magunk csináljunk. Mi inkább vagyunk kereskedők, ahhoz értünk. Azért is választottalak Titeket, mert Ti vagytok, akik beleláttok a belső rendszerünkbe, és külön meg tudtuk beszélni az esetleges hibák javítását. Nagyon jó volt az a fiatalos, kedves hozzáállás, amikor elmondtad mit hogyan változtassunk a jobb eredmények elérése érdekében. Nem utolsó sorban, az áraitokat kedvezőnek találtam. Látható a fejlődés.”

Rólunk mondták

Kamarell Rita - notjustadog.hu

"Shoprenter webáruházként  nagyon kényelmes, és egyben teljesen természetes megoldás is volt, hogy a Google Ads hirdetésekkel is benneteket bízunk meg. Olyan területen vettétek le vállunkról a feladatot, melynek megismerése, megtanulása cégünknek sok energiáját és idejét emésztette volna fel. A szerződés megkötését követően munkátokat a háttérben csendben, de hatékonyan és eredményesen végzitek. Kérdés, kérés esetén mindig elérhetőek vagytok. Részünkről teljes a bizalom és az elégedettség!"

Kaszás Jean - organicharmony.hu

"Mióta a Shoprenter csapata kezeli a Google Ads hirdetéseimet, azóta több a konverzió és kevesebb a hirdetési költség. A szolgáltatási díjuk is alacsonyabb, mint a korábbi ügynökségé, akivel dolgoztam. Több bevétel, kevesebb költséggel – mi más lenne fontos egy vállalkozónak? Jó ötleteik vannak a kampányok optimalizálásában, ha kérdésem van, mindig gyorsan válaszolnak. Jó, hogy van egy kapcsolattartóm, akihez fordulhatok."

Varga Borbála - fonaltunder.hu

"Mivel én egyszemélyes vállalkozás vagyok egyenlőre, így hatalmas terhet vett le a vállamról a szolgáltatás. Nem volt időm a Google hirdetésekben elmélyülni, inkább csak próbálkoztam. Egy elég nehéz, szűk piacon dolgozom. Kézimunka eszközök, hobbi kellékek, fonalak piaca ez, amelyet a gazdasági válság is jobban érint szerintem, hiszen prémium hobbi termékekről van szó, amelyről legelőször mond le a vásárló. A szolgáltatás rengeteg új ügyfelet hozott számomra és egy minden eddiginél jobb szezont zárhattunk. Megérte a befektetés, várom az elkövetkező időszakot és remélem, hogy hamarosan bővíteni tudom a cégem többek közt ennek a szolgáltatásnak köszönhetően."

A Google irányelveit és a Google Merchant Center működését figyelembe véve szexuális termékekkel, fegyverekkel, CBD termékekkel, tudatmódosító szerekkel, dohánytermékekkel, gyógyszerekkel és gyógyhatású termékekkel foglalkozó webáruházaknak nem tudjuk vállalni a kampányok kezelését. 

Intelligens rendszer

A Google Ads by Shoprener intelligens rendszerének köszönhetően a kampányaid akkor is ellenőrzés és optimalizálás alatt állnak, mikor projektmenedzsereink pihennek. Folyamatosan monitorozza a kampányok teljesítését és korrigálja a beállításokat a jobb eredmények érdekében, de mindezt csak addig, amig mi engedjük neki.

Az intelligens optimalizálás hatalmas előny, hiszen egy ember nem tudná percről-percre figyelni a hirdetéseket és szüksége esetén azonnal reagálni, korrigálni azokat.


Szakértőink

Nagy Szabina

Nagy Szabina vagyok, a Shoprenter Traffic (SEO & Google Ads) üzletágának vezetője. A mi célunk, hogy a webáruházad minél több minőségi organikus látogatót szerezzen a Google által, így téve hatékonyabbá az online értékesítésed hosszú távon is. Mindez ma már elengedhetetlen egy webáruház életében, így szívből remélem, hogy hamarosan téged is sikeres ügyfeleink között köszönthetünk.

Traffic Business Manager

Lenger Nóra

Lenger Nóra vagyok, a Shoprenter Google Ads csapatának projektmenedzsere. Hatásos hirdetési szövegek írásával, kampányok beállításával és optimalizálásával, statisztikák készítésével és készséges, nyílt kommunikációval segítek Neked abban, hogy minél több releváns látogató érkezzen a webáruházadba. 

Időpontfoglalás konzultációra

Projektmenedzser

Szakértőink

Nagy Szabina

Nagy Szabina vagyok, a Shoprenter SEO csapatának vezetője. A mi célunk, hogy a webáruházad minél több minőségi organikus látogatót szerezzen a Google által, így téve hatékonyabbá az online értékesítésed hosszú távon is. Mindez ma már elengedhetetlen egy webáruház életében, így szívből remélem, hogy hamarosan téged is sikeres ügyfeleink között köszönthetünk.

Traffic Business Manager

Lenger Nóra

Lenger Nóra vagyok, a Shoprenter Google Ads csapatának projektmenedzsere. Hatásos hirdetési szövegek írásával, kampányok beállításával és optimalizálásával, statisztikák készítésével és készséges, nyílt kommunikációval segítek Neked abban, hogy minél több releváns látogató érkezzen a webáruházadba. 

Időpontfoglalás konzultációra

Projektmenedzser

Gyakran ismételt kérdések

Kihez fordulhatok, ha további kérdéseim vannak a szoláltatásról?

Az ads@shoprenter.hu email címen szakértőink tudnak neked válaszolni a felmerülő kérdéseidre, emellett lehetőséged van ingyenes konzultációra is. Töltsd ki az űrlapot és szakértőnk felkeres, hogy időpontot egyeztessetek. 

Mivel készüljek a konzultációra?

Fontos számunkra, hogy a konzin választ kapjuk az alábbi kérdésekre, így ezekből érdemes felkészülnöd:
- Kiket tartasz a legfontosabb konkurenseidnek?
- Melyek a webáruházad legfontosabb termékei?
- Kik tartoznak a célcsoportodba?

 Továbbá az is átbeszéljük, hogy jelenleg hirdetsz-e a Google-ben, és ha igen, milyen eredményességgel működnek a meglévő kampányok?

Emellett minden olyan információ, ami szerinted segíthet a hatékonyabb együttműködésben, azt oszd meg velünk. Pl., ha voltak korábban hirdetéseid, amik jó eredményt hoztak, azokat szívesen megnézzük. Fontos információ lehet számunkra még: a top termékeid, időszakos akciók és kampányok az évben, melykre kiemelten érdemes készülni, legfontosabb érvek a termékeid és a vállalkozásod mellett, stb.

Foglaltam egy konzultációt, de mégsem jó az időpont, mit tegyek?

Kérlek írj az ads@shoprenter.hu e-mail címre, és keresünk számodra egy új időpontot vagy a kozultáció foglalását követően kapott visszaigazoló e-mailben töröld a foglalást és foglalj új időpontot az oldalon. Kérlek, ha az időpont nem megfelelő számodra, minél hamarabb jelezd nekünk a fenti módok egyikén, hogy ne vegyük el mástól a lehetőséget a konzultációra. 

Már van időpontom, de nem találom a visszaigazoló e-mailt a konzultációhoz, mit tegyek?

Nézd meg a spam mappában is, ha nincs meg, írj az ads@shoprenter.hu-ra.

Mi a feltétele a szolgáltatás elindításának? 

A Google Ads by Shoprenter szolgáltatást akkor tudjuk elindítani, ha már van egy aktív Shoprenteres webáruházad, melybe már fel vannak töltve a rendelhető termékeid. Indulástól fontos, hogy minimum nettó 150.000 ft hirdetési költséget rá tudj szánni a hirdetéseidre. Nyugodtan hirdethetsz más CSS partnerrel (pl Árukereső, olcsóbbat.hu) de a saját Ads fiókodban futtatott hirdetéseket le kell állítanod majd.

A Google irányelveit és a Google Merchant Center működését figyelembe véve szexuális termékekkel, fegyverekkel, CBD termékekkel, tudatmódosító szerekkel, dohánytermékekkel, gyógyszerekkel és gyógyhatású termékekkel foglalkozó webáruházaknak nem tudjuk vállalni a kampányok kezelését.

Hogyan és mikortól indítható el a szolgáltatás? 

A Google Ads by Shoprenter szolgáltatása bármelyik nap elindítható, nem szükséges megvárni a hónap első napját. Az első lépés, hogy a konzultációt követően jelezd nekünk, szeretnéd elkezdeni a közös munkát. Ezt követően egy e-szerződést küldünk neked, az eszerzodes.hu-n keresztül, amelyről egy e-mailt fogsz kapni. 

Amint az visszaérkezik hozzánk aláírva, mi el is indítjuk a beállításokat, amiről folyamatosan tájékoztatunk majd. Az eszerzodes.hu használata ingyenes, nem von maga után plusz költségeket a szerződés aláírásakor.

 

Ha nem vagyok elégedett az eredményekkel, hogyan mondhatom fel a szolgáltatást?

Tapasztalataink szerint átlagosan 3 hónap szükséges, hogy Google mesterséges intelligencia algoritmusai betanuljanak annyira, hogy a mi optimalizálásunknak köszönhetően már hatékonyan működjenek a kampányaid. A mesterséges intelligencia tanulási algoritmusa miatt ezen tanulási időszak alatt (3 vagy 6 hónap - a megállapodástól függően) a szolgáltatás nem mondható le.

A szolgáltatás felmondására tehát a tanulási időszak után van lehetőség. A felmondási igényt írásban kell jelezni az ads@shoprenter.hu e-mail címen. Mi ezt követően 5 munkanapon belül leállítjuk a futó hirdetéseidet és elindítjuk a felmondással kapcsolatos teendőket.

Mit tehetek én, hogy jobban teljesítsenek a kampányok?

Mi abban hiszünk, hogy akkor tudjuk a legtöbbet kihozni a webáruházadból, ha ez egy közös munka. A Google Ads hirdetésekkel segítünk abban, hogy a Google felületein a konkurensek mellett / előtt szerepeljen a webáruházad és megtaláljuk azokat a releváns felhasználókat, akik nagyobb eséllyel fognak vásárolni nálad. Viszont neked is folyamatosan kell dolgoznod a webáruházadon, a termékeiden, a meglévő és új vásárlóknak szóló marketing tevékenységeiden, a kosárérték növeléseden, stb. Nagyon sok edukáló tartalmat találsz a blogunkon, amelyek segíthetnek neked ezekben.

Hol látom a hirdetések eredményét? Én megnézhetem a Google Ads fiókot?

Sajnos a Google Ads hirdetési fiókba nem tudunk beengedni, de a Shoprenter admin felületén a Marketing > Google Ads by Shoprenter menüpontban 0-24 nyomon tudod követni az eredményeket. Emellett, ha további kérdésed van, írd meg nekünk az ads@shoprenter.hu e-mail címre és segítünk. Havonta egy alkalommal pedig küldünk egy összefoglalót is az aktuális számlázási időszak eredményeiről.

Kivel fogok kommunikálni? Kérdés esetén kihez fordulhatok majd?

Saját projektvezetőd figyeli majd a fiókod és a kampányaid, így hozzá fordulhatsz majd a kérdéseiddel. Fontos, hogy írásban, e-mailben kommunikáljatok, illetve időszakosan (maximum havonta egyszer), ha szeretnéd, egy online konzultációra is foglalhatsz hozzá időpontot.


Időszakos kampányom, akcióm van, tudunk erre is hirdetni? 

Persze, sőt! Szerintünk az a legjobb, ha az online kommunikációd minden folyamata összefügg egymással, így ha van időszakos akciód, kampányod, egy új terméked vagy szolgáltatásod, amit be szeretnél vezetni, akkor szólj nekünk és Google Ads kampányokkal is megtámogatjuk.

Mi alapján méritek a vásárlásokat? Honnan tudom, hogy tényleg a Google Ads hirdetésből jött egy vásárlás?

A Google Analytics és a Google Ads más algoritmusok alapján mér, így előfordulhat, hogy vannak különbségek a két platform között. Mi mindig a Google Ads hirdetésekből közvetlenül beérkező vásárlásokat nézzük,  így a gyakorlatban valószínűleg több vásárlást köszönhetünk a Google Ads kampányoknak (is), mint amennyit közvetlenül csak a hirdetésekből látsz.

Mi az a 30 napos konverziós ablak és ez miért fontos nekem?

A Google Ads ún. 30 napos konverziós ablakkal működik. Ha tehát ma kattint egy felhasználó a hirdetésedre és mondjuk 28 nap múlva vásárol, akkor a Google azt a mai nap hirdetési eredményeihez számolja, míg te 28 nappal később a kattintás után fogod látni a tényleges vásárlást. Mivel minden számlázási időszakot összehasonlítunk az előző számlázási időszakkal, így te majd láthatod az összesítésben, hogy plusz konverziók (vásárlások) jelennek meg az előző hónapban, hiszen akkor született a kattintás és csak később a vásárlás.

Mikor és hogyan kell fizetnem a hirdetésekért és a szolgáltatásért? 

Minden hónapban egyszer állítunk ki számlát, ami a hirdetési költségeket és a szolgáltatási díjunkat tartalmazza. A számlák mindig egy-egy számlázási periódust tartalmaznak, ami az előző hónap 26. napjától az aktuális hónap 25. napjáig veszi figyelembe a hirdetési költséget és eredményeket. Így mindig 26-a után állítjuk ki a számlát, amit a Shoprentertől és nem a Google-től fogsz megkapni.

Gyakran ismételt kérdések

Foglaltam egy konzultációs, de mégsem jó az időpont, mit tegyek?

Kérlek írj az ads@shoprenter.hu e-mail címre, és keresünk számodra egy új időpontot vagy a kozultáció foglalását követően kapott visszaigazoló e-mailben töröld a foglalást és foglalj új időpontot az oldalon. Kérlek, ha az időpont nem megfelelő számodra, minél hamarabb jelezd nekünk a fenti módok egyikén, hogy ne vegyük el mástól a lehetőséget a konzultációra. 

Mikor és hogyan kell fizetnem a hirdetésekért és a szolgáltatásért? 

Minden hónapban egyszer állítunk ki számlát, ami a hirdetési költségeket és a szolgáltatási díjunkat tartalmazza. A számlák mindig egy-egy számlázási periódust tartalmaznak, ami az előző hónap 26. napjától az aktuális hónap 25. napjáig veszi figyelembe a hirdetési költséget és eredményeket. Így mindig 26-a után állítjuk ki a számlát, amit a Shoprentertől és nem a Google-től fogsz megkapni.

Mi alapján méritek a vásárlásokat? Honnan tudom, hogy tényleg a Google Ads hirdetésből jött egy vásárlás?

A Google Analytics és a Google Ads más algoritmusok alapján mér, így előfordulhat, hogy vannak különbségek a két platform között. Mi mindig a Google Ads hirdetésekből közvetlenül beérkező vásárlásokat nézzük,  így a gyakorlatban valószínűleg több vásárlást köszönhetünk a Google Ads kampányoknak (is), mint amennyit közvetlenül csak a hirdetésekből látsz.

Időszakos kampányom, akcióm van, tudunk erre is hirdetni? 

Persze, sőt! Szerintünk az a legjobb, ha az online kommunikációd minden folyamata összefügg egymással, így ha van időszakos akciód, kampányod, egy új terméked vagy szolgáltatásod, amit be szeretnél vezetni, akkor szólj nekünk és Google Ads kampányokkal is megtámogatjuk.

Mit tehetek én, hogy jobban teljesítsenek a kampányok?

Mi abban hiszünk, hogy akkor tudjuk a legtöbbet kihozni a webáruházadból, ha ez egy közös munka. A Google Ads hirdetésekkel segítünk abban, hogy a Google felületein a konkurensek mellett / előtt szerepeljen a webáruházad és megtaláljuk azokat a releváns felhasználókat, akik nagyobb eséllyel fognak vásárolni nálad. Viszont neked is folyamatosan kell dolgoznod a webáruházadon, a termékeiden, a meglévő és új vásárlóknak szóló marketing tevékenységeiden, a kosárérték növeléseden, stb. Nagyon sok edukáló tartalmat találsz a blogunkon, amelyek segíthetnek neked ezekben.

Már van időpontom, de nem találom a visszaigazoló e-mailt a konzultációhoz, mit tegyek?

Nézd meg a spam mappában is, ha nincs meg, írj az ads@shoprenter.hu-ra.

Az ads@shoprenter.hu email címen szakértőink tudnak neked válaszolni a felmerülő kérdéseidre, emellett lehetőséged van ingyenes konzultációra is. Töltsd ki az űrlapot és szakértőnk felkeres, hogy időpontot egyeztessetek. 

 

Kihez fordulhatok, ha további kérdéseim vannak a szoláltatásról?

Mivel készüljek a konzultációra?

Fontos számunkra, hogy a konzin választ kapjuk az alábbi kérdésekre, így ezekből érdemes felkészülnöd:
- Kiket tartasz a legfontosabb konkurenseidnek?
- Melyek a webáruházad legfontosabb termékei?
- Kik tartoznak a célcsoportodba?

 Továbbá az is átbeszéljük, hogy jelenleg hirdetsz-e a Google-ben, és ha igen, milyen eredményességgel működnek a meglévő kampányok?

Emellett minden olyan információ, ami szerinted segíthet a hatékonyabb együttműködésben, azt oszd meg velünk. Pl., ha voltak korábban hirdetéseid, amik jó eredményt hoztak, azokat szívesen megnézzük. Fontos információ lehet számunkra még: a top termékeid, időszakos akciók és kampányok az évben, melykre kiemelten érdemes készülni, legfontosabb érvek a termékeid és a vállalkozásod mellett, stb.

Mi a feltétele a szolgáltatás elindításának? 

A Google Ads by Shoprenter szolgáltatást akkor tudjuk elindítani, ha már van egy aktív Shoprenteres webáruházad, melybe már fel vannak töltve a rendelhető termékeid. Indulástól fontos, hogy minimum nettó 150.000 ft hirdetési költséget rá tudj szánni a hirdetéseidre. Nyugodtan hirdethetsz más CSS partnerrel (pl Árukereső, olcsóbbat.hu) de a saját Ads fiókodban futtatott hirdetéseket le kell állítanod majd.

A Google irányelveit és a Google Merchant Center működését figyelembe véve szexuális termékekkel, fegyverekkel, CBD termékekkel, tudatmódosító szerekkel, dohánytermékekkel, gyógyszerekkel és gyógyhatású termékekkel foglalkozó webáruházaknak nem tudjuk vállalni a kampányok kezelését.

Ha nem vagyok elégedett az eredményekkel, hogyan mondhatom fel a szolgáltatást?

Tapasztalataink szerint átlagosan 3 hónap szükséges, hogy Google mesterséges intelligencia algoritmusai betanuljanak annyira, hogy a mi optimalizálásunknak köszönhetően már hatékonyan működjenek a kampányaid. A mesterséges intelligencia tanulási algoritmusa miatt ezen tanulási időszak alatt (3 vagy 6 hónap - a megállapodástól függően) a szolgáltatás nem mondható le.

A szolgáltatás felmondására tehát a tanulási időszak után van lehetőség. A felmondási igényt írásban kell jelezni az ads@shoprenter.hu e-mail címen. Mi ezt követően 5 munkanapon belül leállítjuk a futó hirdetéseidet és elindítjuk a felmondással kapcsolatos teendőket.

Hol látom a hirdetések eredményét? Én megnézhetem a Google Ads fiókot?

Sajnos a Google Ads hirdetési fiókba nem tudunk beengedni, de a Shoprenter admin felületén a Marketing > Google Ads by Shoprenter menüpontban 0-24 nyomon tudod követni az eredményeket. Emellett, ha további kérdésed van, írd meg nekünk az ads@shoprenter.hu e-mail címre és segítünk. Havonta egy alkalommal pedig küldünk egy összefoglalót is az aktuális számlázási időszak eredményeiről.

Kivel fogok kommunikálni? Kérdés esetén kihez fordulhatok majd?

Saját projektvezetőd figyeli majd a fiókod és a kampányaid, így hozzá fordulhatsz majd a kérdéseiddel. Fontos, hogy írásban, e-mailben kommunikáljatok, illetve időszakosan (maximum havonta egyszer), ha szeretnéd, egy online konzultációra is foglalhatsz hozzá időpontot.


Mi az a 30 napos konverziós ablak és ez miért fontos nekem?

A Google Ads ún. 30 napos konverziós ablakkal működik. Ha tehát ma kattint egy felhasználó a hirdetésedre és mondjuk 28 nap múlva vásárol, akkor a Google azt a mai nap hirdetési eredményeihez számolja, míg te 28 nappal később a kattintás után fogod látni a tényleges vásárlást. Mivel minden számlázási időszakot összehasonlítunk az előző számlázási időszakkal, így te majd láthatod az összesítésben, hogy plusz konverziók (vásárlások) jelennek meg az előző hónapban, hiszen akkor született a kattintás és csak később a vásárlás.

Hogyan és mikortól indítható el a szolgáltatás? 

A Google Ads by Shoprenter szolgáltatása bármelyik nap elindítható, nem szükséges megvárni a hónap első napját. Az első lépés, hogy a konzultációt követően jelezd nekünk, szeretnéd elkezdeni a közös munkát. Ezt követően egy e-szerződést küldünk neked, az eszerzodes.hu-n keresztül, amelyről egy e-mailt fogsz kapni. 

Amint az visszaérkezik hozzánk aláírva, mi el is indítjuk a beállításokat, amiről folyamatosan tájékoztatunk majd. Az eszerzodes.hu használata ingyenes, nem von maga után plusz költségeket a szerződés aláírásakor.

Molnár Erika

Molnár Erika vagyok, e-kereskedelmi szakértő. Munkám során a célom az, hogy segítsek a Shoprenteres webáruházak eredményességének javításában. A konzultáción abban leszek a segítségedre, hogy jobban megismerd a Google Ads by Shoprenter szolgáltatásunkat és elmondjam, hogy csapatunk hogyan tud segíteni neked a fizetett vevőszerzésben.

E-kereskedelmi szakértő

Hozzájárulok az adataim kezeléséhez az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint.* 

Beszéljenek helyettünk a számok

A Ceklima webáruház tulajdonosa szerint megéri Google Ads hirdetésekre költeni. Attól sem riad vissza, hogy folyamatosan növeljük a kampányainak a költését, mert tudja, az 34,52 szeresen térül majd meg számára.

ROAS = 34,52 - ceklima.hu

A Madrid Store és az EuroBarça Shop webáruházak tulajdonosa már tudja, hogy megéri Google Ads hirdetésekre költeni az időszakos kampányoknál is. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint kampányainak megtérülési adatai:

ROAS = 13,91 - madridstore.hu
ROAS = 11,81 - shop.eurobarca.hu

Dolgozzunk együtt

A Nagy Webáruház Felmérést kitöltő vállalkozók bevallása szerint, a fizetett hirdetések közül a Google Ads bizonyult a leghatékonyabb eszköznek 2023-ban. 

A legfrissebb kutatásból megtudtunk, hogy az organikus forgalom után a Google Ads termelte a legtöbb bevételt a webáruházaknak az elmúlt években.

Marketingeszközökkel való átlagos elégedettség (1-5)