A Linkio segítségével egyszerűen importálhatsz akár több ezer terméket a HRP Europe kínálatából a Shoprenteres webshopodba, termékfotókkal, leírással, árakkal együtt. 

A Linkio automatizált termékadat szinkronnal naprakészen tarthatod a raktárkészletet és az árakat, minimalizálva a manuális munkát. A szoftver segítségével időt és energiát takaríthatsz meg, miközben webshopodban mindig a legfrissebb termékadatok találhatóak meg.

Lightbox admin login

Profi vevőszerző webshop rendszer 

Indítsd el a videót és bemutatjuk a szolgáltatás részleteit bővebben 

© 2024 Shoprenter Kft.          Minden jog fenntartva.   

További előnyök

Alacsony üzemeltetési költségek

Bérelhető webshop rendszerünkben az előfizetési díjon kívűl nincs egyéb fejlesztői vagy karbantartási díj, így költséghatékonyan üzemeltetheted a webshopodat.

Egyszerű és átlátható kezelőfelület

A Shorpenter felhasználóbarát kezelőfelülete gyors és egyszerű webshop menedzsmentet tesz lehetővé, ezáltal gyorsan fejlesztheted és növelheted webshopodat.

Stabil, megbízható rendszer

Biztonság és diszkréció

Immár 6.000 webshop számára a 99,9%-os rendelkezésre állást biztosítunk, ezzel garantálva vállalkozásuk folyamatos működését és sikeres online jelenlétüket.

Az adatait maximális biztonsággal védjük, és a vevői/rendelési adataihoz nem férhetnek hozzá se a konkurensek, se az Ön nagykereskedője.

Embed video

Gyors és egyszerű indulás

1. Szakértőnk létrehozza és beállítja a webshopodat

Minden alap rendszer beállítást elvégzünk helyetted, a funkcionális beállításoktól kezdve, a szállítási és fizetési beállításokon keresztül a Google analytics-ig.

Gyors és egyszerű indulás

3. Feltöltjük termékekkel

A termék adatbázis feltöltést elvégezzük helyetted, az általad meghatározott termékkategóriákkal és termékekkel feltöltjük webshopodat.

2. Megalkotjuk a webshopod kinézetét

22 design téma közül választhatod ki a legszimpatikusabbat, amelyet személyre szabunk az igényeid alapján, de akár teljesen egyedi kinézetet is biztosítani tudunk számodra.

Gyakori kérdések és válaszok

Bankkártyával vagy banki átutalással kell fizetni?

A megrendelést követően díjbekérőt állítunk ki számodra, melyet banki átutalással vagy bankkártyával is teljesíthetsz.

Milyen esetekben lehet igénybe venni a kedvezményt?

Az ajánlat csak a HRP Europe Kft. partnereire vonatkozik, akik erről e-mailben tájékoztatást kaptak, valamint meglévő Shoprenteres webáruházukat szeretnék fejleszteni vagy új Shoprenteres webáruházat szeretnének létrehozni.

Hogyan vehetem igénybe a kedvezményt?

Nincs más teendőd, mint hogy kitöltöd a programhoz tartozó Google kérdőívet, majd regisztrálsz egy próbaboltot a Shoprenter oldalán. Innentől kedve a szakértőd mindenben segíteni fog, többek között a kedvezményes díjcsomag igénybevételében is.

Mennyi időm van kifizetni a megrendelt csomagot?

ÁSZF-ünk értelmében a díjbekérőn feltüntetett összeget 8 napon belül kell átutalni a Shoprenter bankszámlájára (bankkártyával is teljesíthető a díjbekérő), de érdemes minél előbb kifizetned a csomag árát, hogy hamarabb hozzájuthass a bónuszokhoz is.

Visszamondhatom a megrendelésem, ha meggondoltam magam?

Igen, ebben az esetben kérjük jelezd az erre vonatkozó igényedet annak a kollégánknak, akitől a díjbekérőt megkaptad.

Meddig érvényes az ajánlat?

Az ajánlat visszavonásig érvényes.

Tölts fel új képet!

#f9f9f9 háttérszín

Értékesíts online, növeld vállalkozásod bevételeit automatizáltan

Hozd létre webáruházad pár kattintással, kezd el az online értékesítést gyorsan és költséghatékonyan akár ma!

Érdekel

Tölts fel új képet!

Emeld új szintre a vállalkozásod

Digitalizáld a vállalkozásod, hozd létre az új pénztermelő értékesítési csatornádat, ahol a lehetőségek határtalanok és az innováció garantált

Új vásárlók szerzése

Egy modern megjelenésű webshoppal új vásárlókat tudsz elérni újra és újra marketing eszközök segítségével, így növelve értékesítésed és bővítve hatékonyan az ügyfélkört.

Tölts fel új képet!

Meglévő vásárlók hatékonyabb kiszolgálása

Meglévő vásárlóidnak egyszerűbb és kényelmesebb rendelési megoldásokat biztosíthatsz, ami nemcsak növeli a vásárlói hűséget, hanem javítja az ügyfélélményt és erősíti a márkahűséget is.

Folyamatosan elérhető

Webshopod nem ismer hétköznapot vagy hétvégét, mindig elérhető, hogy új vásárlókat szerezzen és bevételt generáljon, biztosítva vállalkozásod folyamatos növekedését és sikerét.

Hatékony katalógus oldal

Webshopodat használhatod online katalógusként is, mely korlátlan mennyiségű információt kínál, mindezt automatizált eszközök segítségével tarthatod mindig naprakészen.

Gyors megoldás a sikeres online kereskedelemhez

Vágj bele az online értékesítésbe! Webáruház bérlés szolgáltatásunkkal több mint 17.000 ügyfelünknek segítettünk már elindulni az online kereskedelem világában. Válaszd a tapasztalatot, a szakértelmet és a minőséget!

Érdekel

HRP BASIC

Értékesíts több
csatornán

Feltölthető termékek száma
5 000
Beköthető nagykereskedők száma
2
Frissítések gyakorisága
Naponta 2x
Beköthető termékek száma:
Korlátlan

Kiválasztom

Havidíj (éves fizetés):  21.900 Ft/hó +ÁFA

Webshop elkészítés ára: 590.000 Ft +ÁFA

HRP kedvezménnyel: 340.000 Ft +ÁFA

Árak és csomagok

HRP STANDARD

Növekedj és
automatizálj

Feltölthető termékek száma
20 000
Beköthető nagykereskedők száma
6
Frissítések gyakorisága
Óránkénti frissítés
Beköthető termékek száma:
Korlátlan

Legjobb ár-érték arány

Kiválasztom

Havidíj (éves fizetés):  48.900 Ft/hó +ÁFA

Webshop elkészítés ára: 590.000 Ft +ÁFA

HRP kedvezménnyel: 340.000 Ft +ÁFA

HRP PREMIUM

Döntsd le
a korlátokat

Feltölthető termékek száma
60 000
Beköthető nagykereskedők száma
10
Frissítések gyakorisága
Óránkénti frissítés
Beköthető termékek száma:
Korlátlan

Kiválasztom

Havidíj (éves fizetés):  87.900 Ft/hó +ÁFA

Webshop elkészítés ára: 590.000 Ft +ÁFA

HRP kedvezménnyel: 340.000 Ft +ÁFA

Embed video

4. A kulcsrakész webshopot átadjuk

Webshopodat készen adjuk át, minden általad igényelt alap beállítást, design módosítást és termékfeltöltést elvégzünk, így azonnal el tudod kezdeni az értékesítést.

Automatizált termék kezelés

Mit kapsz a webshopod mellett?

Ingyenes konzultáció

Tudásanyagok

Ingyenes rendszeroktatás

Partneri kedvezmények

Szakértő támogató csapat

Teljes funkció lista és webshop csomag

Webshop marketing automatizmusok

Rendszerünkbe könnyen integrálhatóak a különféle konverzióoptimalizálásra, affiliate-re, dinamikus termékhirdetésekre használható eszközök, amelyek segítenek maximalizálni az online értékesítést.

Számlázó és ügyviteli rendszer integrációk

A Shoprenter rendelkezik a hazai legnépszerűbb ügyviteli vagy vállalatirányítási rendszerek integrációjával, amely biztosítja a termék adatok frissíthetőségét, valamint rendelés átadást az ügyviteli rendszerbe.

Vevőszerző marketing szoftverek

A vevőszerző marketing szoftverek segítségével új módszerekkel célozhatod meg az online vásárlókat, mint személyreszabott, viselkedés alapú push üzenetek, automatizált e-mail kampányok.

Bankkártyás fizetés és BNPL fizetési módok

Rendszerünkben minden olyan fizetési módot megtalálsz, (mint pl. Simple, Barion, K&H, CIB, stb.) amelyet a mai vásárlók elvárnak egy profi webáruháztól. Továbbá három BNPL (Buy Now Pay Later) szolgáltató is megtalálható a rendszerben.

Érdekel

Termékmegosztó oldalak, marketplacek

A modul segítségével a legnagyobb termék megosztó oldalakkal (pl. Árukereső, Árgép stb.) kerülhet összeköttetésbe a webshopod. Ezen oldalak nagy előnye, hogy igen nagy mennyiségű minőségi látogatót képesek az oldalunkra irányítani, és igen jól tervezhető a költsége.

Futárszolgálatok és fullfilment szolgáltatók

Logisztikai partnereink segítségével minden csomagod célba juttathatod belföldre és külföldre egyaránt. Sőt egyes partnereinkkel kötött külön megállapodásoknak köszönhetően kiemelten kedvezményesen veheted igénybe a szolgáltatást.

Jelentkezz a mindössze 25 perces ingyenes üzletfejlesztési konzultációnkra, amely keretein belül, szakértőnk felméri vállalkozásod működését és javaslatokat tesz annak fejlesztésére.
A konzultáció végére biztosan tudni fogod a pontos lépéseit annak, hogyan hozhatod ki a maximumot az online értékesítésből. A szakértőnkkel folytatott beszélgetés után tiszta képet kapsz az elvégzendő feladatokról és költségekről, még mielőtt elkezded az online értékesítést

Válj profi e-kereskedővé, kezd el akár ma!

Érdekel